JANGAN MUDAH PUTUS ASA

ASSALAMUALAIKUM  YA SAHABAT-SAHABAT KU SEKALIAN.. :)
     19/12/12 tarikh ambil result PMR..hmm..macam mana awak-awak punya result?..saya nak mengucapkan TAHNIAH kepada BATCH 97 yang mendapat 1A 2A 3A 4A 5A 6A 7A 8A DAN 9A..TAHNIAH..!!
      Kepada yang tiada A's tu..JANGAN KECEWA,JANGAN PUTUS ASA dengan keputusan anda..REDHA itu LEBIH BAIK..yang dapat itu adalah daripada USAHA kita SENDIRI..:) tak mau sedeh-sedeh ye..kalau sedeh pergi berzikir pergi solat pergi bace AL-QUR'AN untuk tenang kan hati..ala jangan risau SPM ade lagi kan..nanti SPM buat yang terbaik..jangan kasik taram saja..tak mo tak mo..fikir dengan logik tenangkan fikiran..WAKTU BELAJAR jangan nak keluar kelas a.k.a serong kelas..tak mo..tak baik tau..sebab IBU BAPA kita hantar kita ke sekolah untuk belajar kan..? bukan untuk serong kelas..:) hehe..betol lah kan??
         Kepada yang mendapat straight A'tu JANGAN JADI SOMBONG pulak tau..tak baik ALLAH MARAH..kongsi kan lah kejayaan anda dengan mereka-mereka yang memerlukan..hehe.. :D..
       ITU SAJA YANG SAYA INGIN BERSHARE..hehe.. DENGAN AWAK-AWAK 
SEMUA..INGAT PESANAN INI..JANGAN MUDAH PUTUS ASA..BANGKIT LAH ANDA UNTUK MENDAPAT KEJAYAAN DI DUNIA DAN DI AKHIRAT KELAK..
PROMOTE SAT NA..haha..ehem ehem jangan lupa add me di facebook NURUL BALQIS AZIZI dan di twitter @azizidaughter..haha.. :D..*muketakmalu*

Tiada ulasan:

OMG.!!!!

my followers