My First Love Story Lorh ♥

                                                  
                 
                               Amirul ialah name si dye..hmm..Amirul is ma first love story..haha.. ♥_♥_♥
   
first aku kenal amirul..waktu darjah 6..dye budak baru sekolah aku iaitu sekolah rendah utara selatan timur barat..muahahakaka.. *manebolehbagitahusekolahape* sibuk je nak tahu sekolah orang..hahaha :-P ..
di ringkas kan cerita..aku usha-usha-usha dye smpai aku dapat tahu yang dye SEKAWASAN DENGAN RUMAH AKU..fuyoooo..! memang waktu tu aku rase macam nak menjerit..then aku tnye bestfrens dye..dye blok ape tngkat bape pintu bape..memang waktu tu aku rase macam SEORANG PENYIASAT ala ala DETECTIVE CONAN..hahaha..then..TETIBE keesokan hari nye *hariapeakutaktahu*
bestfrens dye bg tahu aku yang dye suke kat aku dan dye nak 6ber aku.. fuyooooooooo...!!!!!! *hatiakumenjeritwaktutu*.. then smnggu kite org berkawan..dye minx berkongsi kaseh sayang..huyoooo..! ape jwpan nye krg dapat teka..hahahaha..





Tiada ulasan:

OMG.!!!!

my followers